Wie zijn wij?

Benieuwd wie er bij Tribus HR-Services aan het werk zijn? Bekijk ons team!

Alle HR-kennis onder één dak
Geautomatiseerde HR-processen
Efficiënt HR-beheer
Korte lijnen en goed bereikbaar

Wie werken bij Tribus?

HR-services is vanuit de vlag van Tribus opgestart in 2018. Wij kwamen erachter dat veel processen inefficiënt en handmatig werden uitgevoerd. Er zijn veel mogelijkheden tot automatiseren in de HR, waarbij de gewonnen tijd kan worden. Hierdoor is er meer tijd voor de “People kant” van HR. Benieuwd naar de mogelijkheden om jouw HR efficiënter in te richten en/of HR-advies op maat? Dan ben jij bij Tribus HR Services aan het juiste adres!

Lotte Co-owner & HR expert
Hans Co-owner & Salarisadministrateur
Mattheüs Co-owner & HR adviseur
Tygo Salarisadministrateur
Rieneke HR Advisor
Diana Accounting & Tax Advisor
Alle HR-kennis onder één dak
Geautomatiseerde HR-processen
Efficiënt HR-beheer
Korte lijnen en goed bereikbaar
Door de kennis en ervaring is Tribus in staat om snel de geschikte kandidaten voor ons te vinden, van klantenservice medewerkers tot eCommerce professionals. Korte lijnen, snel schakelen en betrouwbaarheid zijn zaken wat Tribus in de markt onderscheid.
Arne Bos, CEO Parkos
Beslist.nl maakt al enkele jaren op een structurele basis gebruik van de Recruitment dienstverlening van Tribus.
Tribus is voor ons een betrouwbare, hands-on en vooral resultaatgerichte dienstverlener. Waar nodig betrekken wij ook de HR-consultants van Tribus bij andere HR gerelateerde vraagstukken. Ook op dit gebied hebben zij ons laten zien over voldoende praktische en resultaatgerichte expertise te beschikken.
Jurjen Visscher, CFO Beslist.nl
Als snelgroeiende software scale-up hebben wij te maken met een continue veranderende HR-omgeving. Door deskundigheid op het gebied van arbeidsrecht te combineren met slimme tools, ontzorgt Tribus ons vanaf het arbeidscontract tot en met de salarisadministratie. Tribus is daarmee een moderne, betrokken en betrouwbare HR-partner!
Bart-Jan Maatman, CFO Klippa